sobota 14. května 2011

75/365 II.

Ráno jsem s dětma skočila do obchodu. Nemají žádné sandálky, tak jsme šli nějaké koupit. A Honzík vyrostl z tepláků, tak taky nějaké potřebuje, domů i do školky. Takže nakonec jsem koupila dvoje sandále, Honzíkovi ještě jedny botasky (aby měl  nešpinavé z písku ze školky), troje tepláky a mikču. Bětka je čerstvě zásobená od Terči :-) 


Pak jsme zase honem utíkali domů, protože jsem vařila. Na dnešek jsem naplánovala smažený sýr. Roky jsem ho už neměla a i mamku jsem navnadila, že si prý ráda dá. Jen jsem se tedy bála, aby mi nevytekl. Všechno dobře dopadlo a nacpali jsme si všichni břicha :-) :-)  Bětka na to sice koukala trochu nedůvěřivě, ale skoro všechno to snědla. Honzík tedy taky nedojedl vše, ale pak si to vzal k večeři. Tak bysme si to tak za čtvrt roku mohli  zopáknout :-) :-) :-)

Odpoledne jsme s mamkou a dětma zašly do Motola na hřbitov. Tam jsme šly pěšky, zpět tramvají. Navečer jsem se vrhla na ty kloboučky. Nebyla jsem si jistá, jakou vybrat velikost, tak jsem začla s M-menší (ještě je tam M-větší) a vybrala látky pro Honzu. Ale protože jsem mezitím pořád něco dělala, tak když jsem klobouček dodělala, tak Honzík už spal (asi ho zdrchala ta procházka). Takže mi musela pózovat Bětka. No, nevypadala, že by jí to vadilo :-) :-) 


A když bylo hotovo, tak jsem se vrhla na žehlení látek, které jsem včera a dnes projela na 40°C. Asi je budu muset prát hned, jak je donesu domů, protože pak je to hrůza ;-) :-)  I když tedy vypadají pěkně :-) :-)


K.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jé Katko , ty už máš klobouček. Pěknou látku si vybrala. Já se na něj teprve chystám, budu dělat ovečkový. Koukám žes byla zas nakupovat,tak jsem zvědavá co vykouzlíš podle těch střihů. Botky jsou pěkný a tepláčky taky. Ty teď budu šít malýmu do školky, tak přemýšlím jestli mám při šití udělat fotopostup, no fakt nevím. Jo a to praní a žehlení látek ti teda nezávidím..
Ajka

Katka řekl(a)...

Ajko, to by bylo fajn, kdybys udělala fotopostup. Myslím, že nejen já za něj budu vděčná.
A klobouček je maličko křivý, ale už vím, kde byla chyba, tak snad ten příští bude lepší :-) :-)
K.