pátek 13. května 2011

74/365 II.

Dneska mi do práce konečně dorazila květnová Marina. Už jsem se jí nemohla dočkat. Holky na galerii šily jak divé kloboučky pro děti a já už chci taky nějaké udělat. Tak jsem se dneska dočkala (jak pravila i vedoucí, když mi ji z podatelny přinesla :-) ).


Cestou z práce jsem se stavila U Kalců pro výztuhu do kabelek. Už mi nějak dochází :-)  A koupila jsem si tam ještě dva střihy z Burdy. Tak snad časem taky něco zkusím. 


Cestou jsem se ještě domluvila s Járou, který vyzvedával Honzíka ze školky, ať na mě počkají na zastávce a pak jsme všichni šli za mamkou a Bětkou, které byly venku s (pra)babičkou.

Doma na mě pak ještě čekal balíček s yardem krásné látky z Bellet fabrics  Je to Bellydancer Sky z kolekce Bazaar Style od Patricie Bravo. Je taková krásně jemná, tak si ji schovám až na něco pěkného (hlavně až nebudu šít křivé švy... ;-) ). 


K.

0 komentářů: