sobota 7. května 2011

68/365 II.

Na dnešek jsem dětem slíbila k obědu buchtičky se šodó. Pokud někdo nemáte recept, tak opravdu doporučuju buchty od Oetkera. Jen se přidá vlažná voda a olej a za hodinu je těsto krásně nakynuté. A jsou dobré. Já vím, že se dělá směs přímo na dukátové buchtičky, ale tyhle jsou fakt moc dobré. 



Odpoledne jsem se zase vrhla na šití. Musím tu kabelku prostě do zítra dodělat. Všechno mi trvá tak dlouho... V úterý se chci stavit u Mráze, protože mám vyhlédnutou látku na PW (chci udělat mamce něco k narozeninám). Takže dneska jsem sešila vnějšek kabelky a udělala pruh se zipem. Pro dnešek už končím, nějak mi otékají nohy... Tak si je jdu hodit nahoru :-) :-) :-)






K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky Katko při každým příspěvku ,,,sekám poklonu ....máš hezký výrobky a určitě to o to víc těší když sis to šila sama ,,,,jo a na ty buchty nikdy sem to nekupovala a teď sem dělala toho berana kynutého ...a fakt dobrý a včera koláčky ,,,a nemají chybu ...takže se přidávám a jen doporučuji:-)pápá