neděle 24. dubna 2011

Nakupování

Tak jsem tu dneska ještě jednou :-)
Odpoledne jsme s mamkou, Honzíkem a Bětkou jeli na Zličín. Honzík totiž vyrostl z kola, na kterém toho stejně moc nenajezdil, protože se na něm bojí. Nevím, proč. Takže kolo zdědila Betynka. V pátek vzal Jára děti ven a Bětka zkoušela jízdu na kole. Mamka je pozorovala z okna a přišlo jí líto, že Honzík za ní běhá a sám nemá na čem jezdit (ale kolo jí nezávidí, asi je fakt rád, že na něm nemusí jezdit sám). Tak si řekla, že nám přidá na koloběžku. Tak jsem se s mamkou domluvila, že dneska po obědě vyrazíme na Zličín, jestli něco objevíme třeba v Tescu. A když ne, tak že se koukem do GigaSportu. Tam jsme nakonec tu koloběžku i vybrali. Ale i na té se Honzík tedy trošku bojí, tak doufám, že ho to časem přejde. Koloběžka vypadá bytelně (nosnost má prý do 100 kg), takže věřím, že Honzíkovi i nějaký čas vydrží. Bětka si v GigaSportu vyzkoušela nějakou jinačí a děsně se jí zalíbila a prý, že ji chce taky koupit :-) :-) Tak jí říkám, že ona má kolo, tak prý že ho nechce... :-) :-)  To zase budou boje, už to vidím... 


Pak jsme ještě skočili do Ikey, protože jsem si tam "nutně potřebovala" koupit tu srdíčkovou látku ;-) A k ní jsem si přibrala ještě jednu, spíš dětskou. No a ještě jsem si tam koupila dvě skládací krabice (už tu dvě mám), protože např. zipy mi nějak lezou ze šuplíku... :-)  Tak si je tam pak přendám. 


K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky taky přeji hezké svátky ...a když vidím látky tak už se tady culím...suprr... a jinak koloběžky máme od mala Sába má už 4 a kolo 3 a v pohodě ...pá