sobota 16. dubna 2011

47/365 II. - Dino

Ráno jsem s dětma vyběhla ven, protože Honzík potřebuje novou jarní čepici. Z té staré už vyrostl. Ne, že bych ji nesháněla už dřív, ale pro kluky snad jarní čepice nemají nebo co. V jednom obchodě měli pořád zimní a včera když jsem tam zašla, tak už měli kšiltovky. Ale pro holky tam ty tenčí mají. Tak já nevím, proč se nedělají i pro kluky.... No nakonec jsme dneska jednu vybrali. Ale bohužel jen jednu. Ostatní byly malé. No a pak jsem mu ještě koupila nové botky.


Po obědě jsme si pustili na HBO Dobu ledovou 3 a já jsem u toho vycpala ty dinosaury. Dětem se líbí. Tak snad si s nimi budou nějaký čas i hrát :-) 



K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky Katko ty jsou úžasný u nás už taky proběhla dinosauří mánie...ale jsou moc hezký to si myslím že by Sába taky přivítala....pá