středa 13. dubna 2011

44/365 II. - Nové botky

Cestou z práce jsem se stavila u Deichmanna, jestli tam neobjevím nějaké nositelné botky. To v mém případě znamená pohodlné, co mě nebudou tlačit, nemají vysoký podpatek (nejlépe žádný) a hodí se k "lepšímu" oblečení. Přeci jen nemůžu každý den do práce chodit jen v džínách a botaskách ;-) :-)  Ty jsem si tedy ale dneska musela vzít, protože z těch bot, co jsem si koupila naposledy, mám zničený levý malíček a musím ho mít zalepený a docela mě bolí. Udělal se mi tam totiž puchýř, který prasknul a rozedřel se. Auuuu auuu... Zrovna dneska jsem říkala jedné kolegyni, že bych potřebovala boty, které budou vypadat jako lepší a podrážku budou mít jako botasky. Ale že to se snad ani nedělá. No a představte si, že já takový koupila :-) :-) :-)  Shora vypadají jako balerýny, ale podrážku mají sportovní. A je mi v nich jak v bačkorách  :-) :-)  Měla jsem radost jak děcko :-) :-) :-)   Tak jen doufám, že mě zítra nějak nezradí a já nebudu pajdat domů... ;-) :-)






Pak jsem v Pompu koupila dětem podložky k Legu. U těch kostek od Tomíka byla jen jedna a taková menší. Tak se o ni aspoň nebudou hádat, když budou mít každý svoji :-) :-) 

K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

Botky jsou nádhrený. Taky bych něco takového potřebovala.

Talpinka řekl(a)...

Ty jsou super! Já bych taky takový chtěla.. ale v Liberci je Deichman teda dost vybrakovanej... zlatej Deichman na chodově. Tam se mi krásně nakupovalo :) No je to z ruky.