pondělí 11. dubna 2011

42/365 II. - Už zase v práci

Tak ode dneška už jsem zase zapojená do pracovního procesu :-)  Vrátila jsem se na svoje místo, do své kanceláře, ke svému stolu a ke stejné kolegyni  :-)  Všechno je tam stejné, jen mi někdo z těch, co tam během té doby seděl, zašpinil šuplíky a židle nemá jedno kolečko. 
Většinu věcí si pamatuju, ale i tak se jich dost budu muset doučit. Za těch skoro 6 let jsou přeci jen nějaké změny. No tak snad to zvládnu :-)


Cestou z práce jsem se stavila ve Švadlence, abych si to tam okoukla a nakonec jsem koupila 60g vatelín (co kdybych se třeba pustila do té deky, že? ;-) ) a dvě látky, které bych ráda použila na kabelku. 


Večer jsem se pustila do obalu na diář. Jen nevím, jestli se do něj Kláře ten diář vejde... Ještě jsem ho nedělala, je to premiéra. Možná jsem měla nejdřív udělat nějaký pro sebe, abych věděla, jak to dopadne... Teď musím počkat do zítra...


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak ti gratuluji ...to se máš já sem se po 7letech potkala se svým šéfem bylo to krásné přivítání i pusu sem dostala ...tak sem se nenápadně zmínila kdyby mě chtěl zpátky že už by to šlo ,,,jinak oni chtěli abych se vrátila ale to bylo brzy a Sabina byla pořád nemocná a teď je na mém místě šéfa žena a jak to vypadá tak jim to stačí nikoho za mě nevzali a už si na to zvykli,,,tak mě to mrzí ,,,jinak se mi moc nechce ale pokud bude příležitost tak hold budu muset už taky,,,,jen je problém co prázdniny apod...Sabinu nechat doma v baráku ? to tedy nevím ?tak hodně pracovních úspěchů...přeji...pá

Talpinka řekl(a)...

Tak gratuluju k uspěšnýmu návratu a ke krásnýmu pracovnímu stolu.... vyfotit moje pracoviště jsem se ještě neodvážila... to by lidi koukali na to prostředí... :D