sobota 9. dubna 2011

40/365 II. - Peněženka

Včera jsem začla šít peněženku podle březnové Mariny. Vše jsem nastříhala, zažehlila vlizelín (nemám ronar, do přepážek jsem ho dala dvojitě), připravila harmoniku... Dokonce jsem ušila i kapsičku a na zip použila zipovou patku. Říkala jsem si, jak mi to docela jde a že se mi ta peněženka snad i povede udělat. 
Jenže dneska se mi tedy fakt "dařilo"... Udělala jsem špatně sklady, takže jsem neměla kam dát tu druhou přepážku. Tak jsem si řekla, že to bude jen malá peněženka a že ji dám kdyžtak Betynce na hraní. Tak jsem našila tu základní látku a pak jsem zjistila, že jsem ji našila špatně, že takhle bych měla tu kapsičku se zipem vpředu místo vzadu. Takže jsem to začla zase párat a při tom jsem si řízla do jedné té harmoniky (skladu). No fakt šílený. S podporou holek z Galerie jsem udělala nové harmoniky, dobře je poskládala, abych mohla použít obě přepážky. 
Peněženku mám hotovou :-) Je tedy trošku šišatá a přepážky jsou kratší, než by měly být, ale je moje první a stroj nemám ani měsíc. A nikdy mě nikdo šít neučil, takže to musím všechno postupně vstřebávat, než pochopím, co se po mně chce :-) :-) 





K.

2 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Týbrďo.. nemam slov! zíram

Ali řekl(a)...

To je úžasný!!!