středa 6. dubna 2011

37/365 II. - Nákupy, pečení, nová tramvaj

Ráno jsem zašla s mamkou do optiky, abych jí pomohla vybrat nové brýle. Doufám, že jsem vybrala dobře a že mi pak mamka nenabančí, až se uvidí i se skly :-) :-)  Ale obroučky se líbily i optičkám. Do téhle optiky chodíme už roky. Mají tam moc pěkné obroučky a za dobré ceny.
Pak jsme skočily do obchůdku s oděvy, protože potřebuju novou bundu na jaro/podzim. Paní mi tam už minulý týden ukazovala 3 typy bund, jenže všechny mi přišly nic moc střihově. Dneska je mamka ohodnotila, že jsou takové babkovské a spíš tak na výlety, než pro parádu. Tak to tam prohlížela a ukázala na jiný bundy, že prý tam jsou taky nějaká větší čísla. Tak nakonec bundu přeci jenom mám. Opět bílou :-) :-) :-)  Prý jsem se v černé nachodila už dost :-) :-) :-)  


Po obědě jsem se vrhla na ty perníčky. Vyvalovala jsem těsto a děti vykrajovaly. Měla jsem tři plechy, sesypané jsou na dvou. Akorát, že tam mám pár připálených... Není to tedy až taková trága, ale dám je pak stranou. Byly na tom prvním plechu a jsou trošku tenčí. A hlavně jsem je zapomněla potřít vodou před tím, než jsem je dala do trouby.


Během pečení volal Jára, že by zase přijel sem, jestli s dětma přijdu. Včera a dneska se učí na novém typu tramvaje 15 T. Tak jsme se domluvili na pozdější dobu. Honza s Bětkou byli opět nadšení :-) :-) 


Bětka musí ještě trochu povyrůst :-) :-)






Technický koutek :-) :-)






K.

1 komentářů:

Petra řekl(a)...

Katko, perníčky jsou super a ta tramvaj, to budu muset zítra ukázat Ottísovi, se z toho pomine:))) Jeho oblíbený dopravní prostředek, musím mu je pouštět na PC a má slíbený výlet do Prahy na tramvaje:)))