pátek 4. března 2011

4/365 II. - Drbani

Ano, ano, jsou to drbani... Kdo? Honza a Běta. Že má Honza skoro na všech tričkách díry, si už pomalu zvykám, i když mě to tedy deptá. Ale teď je rozervaná už i Běta. Takže dneska žádná kreativní činnost, ale zašívání děr. Akorát tedy na ty Bětčiny tepláky jsem chtěla dát tu nažehlovací záplatu. Tak jsem začla zašívat nejdřív tu díru a ona se normálně trhala dál i po vpichu jehly... Nakonec jsem to nějak stáhla, ale vypadalo to příšerně. Nakonec to dopadlo tak, že tepláky letěly do koše.... Naštěstí jsem jí v úterý koupila v Tescu dvoje nové. Ty snad vydrží víc.


K.

2 komentářů:

Ali řekl(a)...

U nás jsou všechny tepláky na kolenou prodřené!

Tina řekl(a)...

Ahojky. Z toho si nic nedělej, u nás je to to samé. Snažím se improvizovat, záplatovat, našívat ... však to vidíš na blogu, jak maskuju třeba fleky. A podobné je to s dírama. :)
tak vydrž.
Krásný víkend.
Martina