neděle 6. února 2011

Rajčátka

Tak už lezou!!!! :-) :-)   Koupila jsem semínka keřičkových balkonových rajčat, Jarek je minulý víkend zasadil a už vykukují. Jsem zvědavá, kolik se jich ujme. Jen tedy doufám, že ta rajčátka budou malinká. Pořád jsem hledala, že na tom pytlíku se semínkama bude, že jsou to cherry rajčata, ale ani na jednom jsem to nenašla. Honzík tedy rajčata moc nemusí, ale Bětka je má ráda. Tak už se na ně taky těší :-)


A dneska byl krásný západ slunce. Ten včerejší je oproti tomu dnešnímu nic moc. A na té druhé fotce jsem cvakla dokonce i měsíc. Škoda, že nemám lepší foťák. To by byla krása. Ale i tak se mi to moc líbí. Jo a ty fotky jsem nijak neupravovala.




K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ....taky sem fotila úžasný barvičky ...to hrozně obdivuji ,,,pá