čtvrtek 10. února 2011

Dutiny

Včera večer mě začlo bolet na levé straně obličeje. Od krku, přes ucho až nahoru k čelu. Zkoušela jsem hodně skousnout, jestli to třeba není kvůli té poslední osmičce, co mám, ale dobrý. Bolelo to hlavně při polykání a při různých náklonech hlavy. Tak uvidím, jak to bude vypadat zítra, ale vidím to na návštěvu ORL. Přeci jenom mě ty dutiny zlobí poslední dobou nějak víc.
Ráno, když přišel Jára domů na pauzu, jsme všichni zajeli autem do Lídlu. Mají tam ode dneška akci na nějaké příze, tak jsem se tam chtěla podívat. No a autem to je nejrychlejší. Přízi mám nakonec jen tu střapatou Rio, černou a fialovou. Ta druhá příze byla 100% bavlněná, a to nechci.
Dneska jsem ani nic nefotila. Ani jsem neháčkovala. Nějak jsem celá otrávená, jak mě to bolí...

K.

0 komentářů: