úterý 15. února 2011

Červená se červená...

Ráno jsem ze školky šla na plicní na kontrolu. Dostala jsem recept na další foukadlo a další kontrola bude v květnu. Pak jsem šla na ortopedii, protože tam měsíc nejsou a měli tam napsané 3 dny, kdy tam jako budou. No... jenže nebyli. Sestra z chirurgie říkala, že neví, kdy tam sestra přijde. Jsem chtěla objednat Honzu na květen a potřebuju se s tou sestrou domluvit osobně, protože to budu chtít na den, kdy bude mít Jára volno. Už budu chodit do práce, tak si kvůli tomu nechci brát dovolenou, když to jde takhle. No tak tam holt budu muset zajít až v tom březnu. 
No ale aspoň něco pozitivního - zjistila jsem, že v té jedné pasáži je otevřené nové papírnictví. Tak jsem tam skočila a sehnala jsem další věc, kterou potřebuju pro Honzíka na karneval. Tak teď už vážně jen dodělat to tričko.... 


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak ta příprava je na karnavel to sem zvědavá co to bude ??? Jinak máme taky za sebou několik kontrol a Sábu musím objednat do Motole prý co není vyloučené nemůžeme nechat tak sem z toho zase hotová už sem se těšila že bych taky začla řešit konečně práci a zase mě to vzalo chuť ...tak se drž myslím na tebe a užij si to fakt to utíká,,,,

Peťa řekl(a)...

Americký fotbalista? boxer? :-) :D