pondělí 28. února 2011

365!!!! Konec zvonec :-)

A je to tady - dneska mám TŘISTAŠEDESÁTÝPÁTÝ den projektu!!! Na začátku jsem si říkala, jestli to vůbec budu zvládat, mít každý den záznam, a najednou je to tu. Rok utekl jak vyplašený zajíc :-) :-)  Tak když jsme šli s Honzíkem ze školky, stavili jsme se v květinářství   a koupila jsem si pěknou kytičku. Jako na oslavu :-) :-)


No a teď co dál? Začít novou 365ku nebo psát jen jak mi to vyjde? Zase jsem si říkala, že když začnu tu druhou, že si konečně budu moct psát do názvu článků ta čísla :-) :-)  Někdy jsem totiž nevěděla, jaký název mám napsat. 
Tak to asi zkusím a budu doufat, že vydržím zase celý rok. Přeci jenom, až začnu chodit do práce, tak už toho času tolik nebude a abych pak nepsala jen "byla jsem v práci, byla jsem v práci, byla jsem v práci..." ;-) ;-) :-) 

Jo a dneska ráno jsem si v papírnictví koupila samotvrdnoucí modelovací hmotu. Včera jsem totiž zase nakoukla k Tině a tam na mě jukly její knoflíky :-)  Chtěla bych se totiž pustit trošku do šití a různé knoflíky by se na to taky hodily. Tak už jsem si v duchu i malovala, jak by se na ně daly otisknout různé materiály, které by vytvořily pěkný povrch. Jsem tedy na sebe zvědavá, jestli se k tomu vůbec dostanu :-) Abych tu pak neměla další krabici plnou nedodělků...  No, naštěstí v práci se taky najdou nějaké skříně... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D 

K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ..tak to gratuluji ... ráda sem četla o vás co je nového ...je pravda je to závazek ale uvidíš bude co psát a nejen že chodíš do práce a práce ale taky z práce domů:-) tak se budu těšit a držím palečky ...pápá

Ali řekl(a)...

Moc gratuluju! A koukej pokračovat, ať mám o tobě přehled, i když budeš chodit do práce :-)

Peťa řekl(a)...

Katko- já se ráda s láskou dívám do časů kdy jsem taky vedla 365 a fakt vydržela ten rok, je to rok plný vzpomínek, teď mám jen ten občasník a nějak nevím zda se mám zpátky do 365 zapojit, jestli bych to stihla zvládat, asi možná jo no nevím, ty určitě vydrž!!! ráda chodím k vám číst!!!