čtvrtek 27. ledna 2011

Háčkované ponožky

Koupila jsem si dneska Sabrinu speciál - Háčkované ponožky. Návod jsem tedy četla několikrát a už jsem začínala pochybovat, jestli to vůbec chápu. Pořád jsem nevěděla, jak je tam vsazená ta pata. No nakonec se na to podíval i Jarek a dali jsme to dohromady :-) :-)  Takže jsem si hned zkusila jednu malinkatou ponožtičku. Jediná zrada je zase v tom lemu - oni tam píšou, že se pak dostanu na stejný počet ok jako má noha, ale já to mám užší. Tak to musím ještě pořádně prozkoumat. Možná, že by se do téhle ponožky vešla nožka babyklokánka, ale na té holeni by to měl asi moc těsné. 


Jo a pro srovnání s pletenou ponožkou na 2 jehlicích - tenhle způsob je MNOHEM RYCHLEJŠÍ. Což je super :-) :-)

K.

2 komentářů:

mimuvka řekl(a)...

taky jsem si koupila časopis háčkované ponožky a jak říkáš taky jsem z toho moudrá nebyla, ale už jsem na to přišla,a le s tou holení mám taky problém tak háčkování zdar. mimuvka

Anonymní řekl(a)...

ja som to vyriesila tak, ze hackujem podla oka a ked bolo treba, po bokoch som pridaavala ocka. vyslo mi to perfektne. ale nesedi tam ani tabulka velkosti. dumali sme nad tym tiez viaceri.