pondělí 13. prosince 2010

Zánět

Ráno jsem ze školky zaběhla na ORL s t ím, že mě už týden bolí v krku a nic mi nezabírá. Doktor kouknul do krku a prý zánět. Tak jsem dostala ATB. 
Dopoledne mamka upekla tmavé koláčky (cukroví), které já zítra slepím a dozdobím a odpoledne jsme spolu udělaly ty mini ořechy. Vypadají pěkně, jak jsou malinkaté :-) Ty musím zítra či pozítří taky slepit. No a já jsem si udělala těsto na úlky a večer i krém. Akorát, že když jsem tam dala ten rum, tak se mi máslo trochu zdrclo a přemýšlela jsem, jestli na to mám vzít mixér nebo šlehač. Nakonec jsem si s tím sedla u zpráv a míchala vařečkou až se to krásně zase spojilo. Jo jo, nejlepší jsou ruce :-) :-) Ale ty úlky nakonec taky udělám až zítra. Dneska už jsem nějaká uondaná, tak si sednu k háčkování. 


K.

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

jéžiš tak přeji brzké uzdravení ...to sem nějak přehlídla...

Petra řekl(a)...

Také přeji rychlé uzdarvení!!!

Katka řekl(a)...

Holky, díky. Už to asi začlo zabírat, dneska už se mi i dobře polyká.
K.

Iva řekl(a)...

Jaj tož ať to zabírá i nadále. :)