neděle 12. prosince 2010

Pečení

Po obědě jsem si zajela na Anděla na trh pro další formičky na mini ořechy. Sice jsem jich koupila 40, ale mamka chtěla, abych ještě 20 přikoupila. Tak jsem si tam ještě koupila tu otvírací formičku na úlky. Mám doma sice dvě, ale ty starý, jak se musí úlek vyklepnout. Jenže někdy se nevyklepnul a byl to boj. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem roky úlky nedělala. Ale letos jsem si řekla, že je udělám :-)  Když už jsem tam byla, tak jsem si koupila zase trdelník. Doma jsem se pak zase vrátila k prohlížení netu a psaní receptů bez ořechů. My máme totiž samé ořechové cukroví (kromě lineckého) a Honzík ořechy nesmí. Tak ať tu má na svátky taky něco, co si bude moct dát. 


Navečer jsem pak zkusila jeden recept a dopadlo to fakt dobře. Tak uvidíme, jak to bude chutnat, až se to na balkoně rozleží. Jsou to "Klubíčka kočky Micky" a těsto se protlačuje lisem na česnek. Jde to moc dobře, těsto je fakt krásný.



K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

jůů vidím tady trdelník ten mám ráda ...všude si ho dávám kde ho tedy mají,,,a s úlky sem měla ten samý problém letos sem si taky koupila otevírací ,,,a mám je ještě mě strašně vadí to plnění a úplně sem zapomněla že to jde takovým plnítkem já to tam rvala lžičkou ,,,příště ,,, pá

Katka řekl(a)...

Jé to je nápad!!! Taky bych to tam určitě rvala lžičkou jako kdysi :-) :-) Tak díky!!!
K.