pondělí 6. prosince 2010

Mikuláš

Dneska jsem odešla  v 8 z domova a vrátila se ve 4 Veselý Veselý Ze školky jsem jela do Motola Honzíkovi pro vložky do bot, pak autobusem na tramvaj a na Pavláku jsem zašla do zdravotních bot (jsem si je našla na netu) a koupila tam dětem bačkůrky. Bohužel ty Honzovy měli už jen jedny. Tak naštěstí ty bačkůrky ve školce má ještě celé. Ty doma měl rozedrané až hanba. Pak jsem jela do práce na návštěvu. Odtamtud jsem šla ve 2 a jela na Anděla, kde jsem na trhu mamce koupila formičky na mini ořechy. Máme totiž miniaturní cukroví a ořechy to "kazily" svou velikostí Vychechtaný Vychechtaný Vychechtaný Tak teď bude všechno pidi mini Veselý Veselý Sobě jsem si koupila trdelník a šla do Tesca. Tam jsem koupila menší hluboký plech a Honzíkovi knížku s piánkem. Doufám, že z ní bude mít radost. Jen pak tedy budu muset po známých shánět další písničky, protože přeci si nebudu kupovat kvůli dalším písničkám nové piánko. To je trochu nedomyšlený... Měli by prodávat ještě nějakou knížku jen s písničkama. Teď musím vymyslet ještě nějaký dárek pro Bětku, který byl byl jen její, protože všechny ostatní mají dohromady.
Když přišel Jára s Honzou ze školky (chvíli po mně), tak jsme dětem dali balíčky "od Mikuláše", které jsem jako našla ráno na balkoně Mrk Mrk Tak mi Honza říkal, že Mikulášovi slíbil, že bude hodný. No vydrželo mu to tak hodinu... Mrk To se s Bětkou objímali, říkali si Honzíčku a Betynko... Honza měl totiž Mikuláše až dneska ve školce, tak jsme dětem balíčky dali taky až dneska a ne včera. Aby to měl spojené s tou postavou Mikuláše.

Dopoledne byl Jára s Bětkou u doktorky, aby jí poslechla. Tak je čistá, ale máme přijít ve čtvrtek ještě na kontrolu, kdyby to tam spadlo. Dávat mám to, co dávám - Mucosolvan a Stoptussin. Prý je toho teď strašně moc. 




K.

0 komentářů: