pondělí 29. listopadu 2010

Trocha nostalgie

Minulý týden jsem si prohlížela leták, co budou mít tento týden v Normě a když jsem to viděla, div, že mi oči nevypadly z důlků ;-) :-D :-D  Tak jsem dneska vyrazila, ani sníh mě neodradil :-) :-) :-)   Jen jsem  je ještě tedy neochutnala, tak nevím, jestli budou stejné jako kdysi.... 


K.

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Jé ty jsme neviděla let!!!! Dej vědět, jestli jsou pořád chuťově stejné!

Janina64 řekl(a)...

jůůů úplně sem si vybavila bublinu jak mi praskla přes celou tvář:-)))

Katka řekl(a)...

Tak jsem tu žvýkačku dneska ochutnala a musím říct, že jsem trochu zklamaná... Ta stará byla lepší. Hlavně co se "gumy" týče. Ze začátku to chvíli trvá, než se vyžvýká ten cukr, aby "žvejka" byla pořádná. Pak byla dobrá a i bubliny šly udělat. Ale pak se ta guma jakoby roztejká, či jak to napsat :-(
K.