čtvrtek 25. listopadu 2010

Svátek

Dneska musela jít mamka do práce o hodinu dřív, tak jsem musela vzít ráno Bětku do školky taky. Naštěstí bylo pěkně. Sice byla zima, ale svítilo sluníčko. Včera foukal studený vítr a sněžilo. Takže dneska fakt pohodička :-) Když jsem šla pak s Bětkou domů, tak byla smutná, že chce taky být ve školce. Ale to si musí ještě počkat.
Cestou jsme se stavily v Albertu a koupila jsem tam broskvový kompot. Řekla jsem si, že si upeču nějaký koláč, když mám ten svátek ;-)  Ale doma jsem pak nevěděla, jestli mám udělat ten s broskvema nebo s Margotkou. Nakonec jsem nastouhala jednu Margotku a dala ji do toho broskvového :-) :-) :-)   Akorát nevím, jak chutná, protože jsem ho ještě neřízla. Mamka totiž koupila zákusky v cukrárně, protože nevěděla, jestli budu něco dělat nebo ne. Ještě mi dala Ferrero Rocher a likér. Jarek mi dal kytku, voňavku, 2 sprcháče a to dvojDVD České nebe, co dneska vyšlo. No darů jak k narozeninám :-) :-) :-) :-)   


Odpoledne byl nával u krmítka :-)  Vnitřek obsadil vrabec polní (ještě že mám ten internet a člověk může vypátrat všechno možné, třeba identifikovat ptactvo :-) :-) ) a kouličky sýkorky. V jednu chvíli byly dokonce na každé kouličce 3 :-) :-)  Fakt tlačenice :-) :-)   


K.

3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky já tady pořád koukám na krmítko a na ptáčky ,,sem ujetá ,,,máme barák a nevím kam bych ho dala ,,naše kočky jsou dravci ,,,ale zrušila sem jím vchod na balkon venku tak ho tam taky přiděláme už se těším ,,,hrozně ráda pozoruji ,,jak si u toho špitají,,,:-)

Iva řekl(a)...

Vše nej nej Katko. Krmítko super. :)

Katka řekl(a)...

Ivo, díky :-)
K.