pátek 5. listopadu 2010

Maggi nápady a nákrčník

Dneska jsem vyzkoušela uvařit další z Maggi nápadů - těstoviny s kuřecím masem. Pořád jsem se bála, že se ty těstoviny v troubě prostě nemůžou udělat, ale poté, co mi včera Martina psala, že už to dělala a že se to opravdu udělá, tak jsem to dneska riskla. No fakt se udělaly :-) :-) :-) A oběd byl výborný. Tak jsem i ráda, že máme další jídlo, které můžu vařit, ať máme taky nějakou změnu a netočíme pár jídel dokola.
Večer jsem dodělala ten nákrčník. Abych se vyhnula tomu, že se mi to bude dole kroutit, tak jsem vršek upletla a pak jsem to ukončila háčkem a uháčkovala 5 řad dokola. Nic se mi nekroutí a dokonce nemusím ani dělat tu přední část delší. Jen možná mohl být trošku užší.... Ale to pak přidrží bunda :-)




K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky no prostě šikulka ....jo taky sem nikdy nezkoušela magi nápady....že bych???pá

Katka řekl(a)...

Janino, vyzkoušej. Některý jsou fakt dobrý. Posílám je i kamarádce do Států a ta je nadšená - má ušetřenou práci i vymýšlení jídla.
K.