pátek 8. října 2010

Výročí

Dneska je to 6 let, co táta zemřel.  Tak jsme odpoledne s mamkou a s dětma jeli na hřbitov. Než mamka v Motole vyzvedla kytku, tak jsem s dětma házela rohlíky kapříkům. Je tam malý rybník a v něm jsou nasazení kapříci. Ještě jsou fakt malinkatí a nejdřív před kousíčkama rohlíku utíkali, ale pak sem tam nějaký pochopil, že je to žrádlo a za chvíli se už cpali všichni :-) No a při té příležitosti mi došlo, že jsem si doma nechala foťák... Škoda. Pak jsme sedli na 10 a jeli na Vinohrady. Na hřbitově děti trochu zlobily, ale to se dá u tak malých dětí čekat. Tak jsem s nima alespoň sbírala kaštany. Pak je s Honzíkem doneseme do školky. Mamča zatím uklidila listí z hrobu a dala tam tu pěknou kytku. Je umělá, ale vypadá fakt moc krásně. No fotku nemám, nebylo čím fotit... 
Pak jsem jela s dětma domů a mamka ještě na Andělu zašla do Tesca a pak mi zašla na Arbesák do galanterie, jestli tam nemají ty krátké kulaté jehlice. Tam tam je taky nemají. Jen samé 80ky. Já snad fakt budu muset jet do té Libně :-) :-)
Jo a ještě jedno výročí dneska máme. Veselejší. Bětce je dneska dva a půl roku :-) :-) 

K.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem dnes obešla všechny dvě galanterky u nás, a tady ani nevědí, že krátké jehlice existují.I