pondělí 25. října 2010

Něco pro mě

Tak dneska jsem nakupovala věci pro sebe - mám bundu a dva svetry. Ten pruhovaný je sice pánský, ale když mezi těmi dámskými se mi žádný nelíbil... Myslím, že k džínám je úplně super :-) :-) :-)   Bundu mám tedy bílou. Černou neměli v mé velikosti. Tak mi paní prodavačka dala vyzkoušet tu bílou, abysme věděly velikost a že černé přijdou příští týden. Jenže mamka prohlásila, že v té bílé nevypadám blbě a že jako proč bych ji nemohla mít... Tak ji mám :-) :-)  Poprvé v životě mám bílou bundu!!!!  Já, která se schovává do černé... :-)  Jen jsem tedy zvědavá, jak často ji budu muset prát, aby pořád byla taková krásně bílá :-)




Akorát, jak tak koukám na ty fotky, asi by bylo lepší, kdybych to oblečení vyfotila na ramínkách... Takhle to vypadá nějak rozplácle :-D :-D :-D

K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ...tak já pro změnu mám ráda vše hnědý khaki ...a taky budu mít černou bundu ,,,já zase po dlouhý době ,,,,/černou/ jinak na čepici sem se ještě neodvážila ...ale jako rozcvičku ,,,sice pletu ne háčkuji Sábě na nohy náplety na punčochy ...na 4 jehlicích tak se bavím a snad pak už se pustím do čepice ,ale tam si nejsem jistá ..nějáký návod sem si vytiskla tak uvidíme ... jo holka to nebude hned :-)pápá