čtvrtek 21. října 2010

Nákupy 3

Dneska jsme jeli všichni k zubařce. Měla s námi jet i mamka, ale o víkendu se jí spustila rýma, takže by ji zubařka stejně nevzala. Děti byly pochválené, že mají pěkné zoubky a já a Jára je taky máme dobrý. Jen nám je přeleštila. Cestou k ní jsme se ještě stavili u Deichmanna a koupila jsem dětem boty. Tak snad máme na zimu vystaráno. Ještě bych tedy nějaké potřebovala já... Ale to se potřebuju podívat v klidu, takže SAMA ;-) :-) 

Bětka má "kožíšek", co jsem vloni kupovala v Tescu. Jsem ráda, že jí ještě je. Vloni si ho vůbec neužila. Honzík se chce pořád fotit, ale pak buď dělá obličeje nebo "psí oči"... :-) :-)



Honzíkovy boty:


Betčiny boty:


Večer jsem dopletla Bětce ten nákrčník.  Zkoušet to na ní nemůžu, protože mi tu usnula, než jsem ho dodělala. Tak teď jsem už na řadě já - chci si udělat čepici a asi i ten nákrčník. 


K.

0 komentářů: