středa 20. října 2010

Nákupy 2

Protože jsou Honzovi už jen jedny zateplené kalhoty, tak jsem mu musela ještě aspoň jedny přikoupit. Ať má na střídačku. Včera jsme po nich koukali, když jsme kupovali tu bundu, ale žádné se mi nelíbily. Tak jsem mu je koupila až dneska jinde. 


A večer jsem dodělala tu čepici k nové bundě :-)


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky koukám že je to všude asi na stejno ...jo dětem a já potřebuji bundu už druhý rok si né a né vybrat :-) Sabina má dnes svátek takže vše dostala k svátku čepici s šálou ,boty ,bundu....tak na mě koukala ,,,a aby jí to nebylo líto tak sem jí dala ještě knížku s angličtinou a to sem jí asi dodělala ,,,jo hračky končí chce se parádit :-) tak aspoň teta to zachránila....pápá hezky jste nakoupili...

Katka řekl(a)...

Jo jo, bundu potřebuju taky.
K.