pátek 15. října 2010

Jablečný koláč

Tohle je moc dobrý koláč. A je bez vajec, takže ho Honzík může taky. Akorát, že si dneska jenom dvakrát kousnul ode mě :-) :-)  


Tak jdu ještě připsat recept ;-) :-)

1 Hera
45 dkg hladké mouky
200 ml bílého jogurtu (např. Hollandia má i tuhle velikost)
prášek do pečiva
- těsto nechat odpočinout v lednici, pak rozdělit na půl a vyválet 1 placku, dát na plech, posypat strouhanými jablky, vyválet 2. placku a položit navrch. Těsto potřít vejcem (nemusí být, nedělám to a vůbec to nechybí). Jen doporučuji koláč na pár místech propíchnout nožem. Při pečení se totiž jinak koláč nafoukne a nebude pak pěkně rovný.
Upečený pocukrovat (to taky neděláme :-) ).
Dřív jsem jablka nastrouhala a hned je smíchala s cukrem a skořicí. Jenže ona pak pustila hodně vody. Takže teď jsem ten cukr a skořici vmíchala až těsně před tím, než jsem jablka dala do koláče. Určitě jde taky jen nasypat strouhaná jablka a až potom je pocukrovat a dát skořici. Záleží na každém, jak si to udělá.

Tak pak napište, jak vám chutnal :-) :-) :-)
Katka

3 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

ňam. Ten vypadá dobře :)

Iva řekl(a)...

RECEPT RECEPT :)

Jsou uvnitř jablíčka že jo??? :) Já jich tu mám nějak mooooooooooc.

Anonymní řekl(a)...

Kolac som dnes skusala robit - je vynikajuci! Dala som pre zmenu jablka aj tvaroh. Nemala som Heru, tak som dala maslo. Ale kolac nema chybu. Dakujem za repect :-)