pátek 29. října 2010

Hornbach

Odpoledne jsem vzala děti a zajeli jsme busem do Hornbachu. Došly mi totiž lojové kouličky pro sýkorky. Byly už z loňska a končily v prosinci, tak jsem se bála, aby se tu nezkazily. Jsem ale tedy netušila, že to ty pipiny vyzobou tak rychle :-D :-D  Ve zverimexu měli jednu malou kuličku za 12 Kč, tak jsem si říkala, že ve velkých obchodech, jako je Hornbach, by je mohli mít levnější. (Zároveň jsem to měla jako posilovnu, protože jsem vozila obě děti - Bětka seděla nahoře v koši a Honza stál dole na té plošině.) Tak tam mají ty malé za 11 Kč. Ale mají tam půlkilové koule za 25. Tak jsem si 4 dala do vozíku a pak jsem si všimla, že mají kbelíky s 35 ks za 187. Tak jsem zase dvě koule vrátila a dala si na vozík kyblík. A pak jsem si všimla, že ve velké papírové bedně mají pytle s 25 ks za 99 Kč. Takže ty vyšly nejlevněji. Tak jsem zase vrátila kbelík a zbylé dvě koule a vzala si dva ty pytle :-) :-) :-)  Doufám, že mě tam nikdo nepozoroval :-) :-)   Pak jsme si šli prohlédnout zvířátka a zase jsme jeli domů. 



Večer jsem dodělala čepici pro sebe. Vyfotila jsem si ji tedy i na sobě, ale jsou to nepublikovatelné fotografie :-) :-) :-) :-)  


K.

0 komentářů: