čtvrtek 2. září 2010

Zub

Ráno jsem jela k zubařce. V pondělí se mi odštípnul kousek plomby, tak jsem se domluvila se setřičkou, že tam mám přijet ve čtvrtek na 10., ale že budu muset čekat, až vyjde nějaký čas. Tak jsem byla zásobená časopisama a vyrazila. V čekárně byla jen jedna paní. Jenže ta tam čekala už od přes hodinu. No nakonec se paní musela přeobjednat, protože musela být za hodinu někde jinde a jela tam dlouho, takže jsem šla vlastně místo ní a nemusela jsem dlouho čekat. Ani jsem si nedočetla jeden rozhovor v časopise :-)  Tak když měla doktorka víc času, tak jsem jí i řekla o osmičce, která mě už delší čas bolí a tak prý ji rovnou vytrhne. Že je to stejně zub na nic a když proti němu nemám ten spodní, tak tuplem. Dostala jsem injekci a než začla působit, tak mi dr. udělala tu plombu. Pak šla na tu osmičku - raz dva tři a byla venku. Fakt fofr. A vůbec to nebolelo. Pak mi ukazovala, že ten zub měl kaz. Jenže byl pod dásní, takže nebyl vidět. Ale bylo to to, co mě bolelo. Zbytek dne jsem furt čekala, až mě to začne bolet a ono to vůbec nebolelo :-) Tak jsem byla ráda. Fotku z dneška ale nemám.

K.

1 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Taky bych chtěla takovej průběh..... ale kdy my se tam dostanem.. ach jo....