pátek 24. září 2010

Svačina

Martina chtěla vědět, jak ta čepička vypadá na hlavě, tak Bětka dělala modelku. Akorát, než jsem to cvakla, tak se děsně rozřehtala. Čepička jí je větší, ale Majda je taky o půl roku starší.



Dneska dostaly děti novou svačinu. Koupila jsem jim "Sýr a křup" od Veselé krávy a byla zvědavá, jak jim to bude chutnat. Chutnalo to oběma :-) :-)  Tak jsem byla ráda, že mají taky nějakou změnu. 


Marťa chtěla na tu čepičku bambulku. Červenou. Tak jsem jednu umotala a když jsem utahovala tu nit okolo tak RUP a nit byla v tahu. Takže dělat novou bambuli. U té už jsem udělala silnější šňůrku. Ale nebyla jsem si jistá, jestli ta bambulka není moc malá, tak jsme se s Martinou dohodly, že ji nebudu přišívat. Tak jsem jen provlíkla šňůrky horní dirkou a pak jsem uvnitř udělala kličku. A díky tomu  mě něco napadlo :-) :-)  Udělala jsem ještě světlou bambulku a Marťa je může Majdě střídat :-) :-) :-) :-)   A nebo bude čepice bez nich.    Prostě  3 v 1   :-D :-D :-D


K.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

to je krásná čepička a fakt tady vždy tvoje dílka obdivuji ji moc šikovná....

Katka řekl(a)...

Jani, díky :) :)
K.