středa 1. září 2010

Duha

Hurááá, konečně je zase školka!!! Tak snad se Honza po prázdninách zase zklidní a i doma bude trochu klid, když se děti od rána nebudou dohadovat. Ráno Bětka sice brečela, že ona chce jít taky do školky, ale to si ještě musí počkat. Honzík postoupil mezi předškoláky, i když tam tedy bude 2 roky. Je zářijový. Akorát, že dostal novou značku. Místo koláčku má teď zvoneček, tak si musí zvyknout. Stejně tak jako na jiné paní učitelky. I když je tedy zná - když je odpoledne už málo dětí, tak se třídy spojují a tak děti poznaly i ostatní paní učitelky.
 
Dneska jsem se taky konečně dočkala duhy.  Jen byla tedy malinká a ani neměla druhý konec. 



Večer jsem domalovala toho poníka. Akorát se mi tedy nějak moc nepovedla ta hříva a ocas... Představovala jsem si to jinak a vylezlo z toho tohle... No snad se bude Evičce líbit.


K.

2 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Majda mi tu diktuje: Tenhle koníček se mi opravdu fakt líbí na tričko... noa už ho chce taky.. k tobě na blog jedině po nocích když spí :D

Katka řekl(a)...

Tak barvičky máš, trička taky, tak v čem je problém? ;-) ;-) :-D Majdička bude určitě moc ráda :-) :-)
K.