sobota 28. srpna 2010

Úklid

Chtít po mých dětech, aby si uklidily pokoj, je asi hodně naivní přání. Kdybych si plíce vykřičela a ruce utloukla, tak s nima to prostě nehne. Asi po patnáctém napomenutí alespoň naházely knížky do police, i když jsem tedy původně chtěla, aby je tam narovnaly. Zřejmě nadlidský úkol... A Honzova židlička opět přišla o nožičky. Nevím, proč je Honza pořád vyndavá... Takže se pak naštvala i babička a židličku dala na chodbu.


Nakonec jsem zbytek kostek a karet a hraček a já nevím čeho všeho uklidila s dětma a zahnala je do postelí.

K.

4 komentářů:

Iva řekl(a)...

Milá Katko,
nedá mi to a budu reagovat na dva poslední příspěvky.Z odřenin a modřin malé si nic nedělej. Moje nejstarší(tudíž jí je neměl kdo způsobit) byla, nebo vlastně je samá "rána" neustále (21 let). Teď už je to lepší, ale co my máme fotek s boulí na hlavě:) Na místní chirurgii a ortopedii má docela slušnou složku. Nikdy nic vážného, ale o to čestěji ...
A k úklidu. Když se ona nejstarší odstěhovala k příteli, nestačila jsem se divit, co všechno po ní ve skříni zbylo. Letos o prázdninách už jsem kategoricky přestěhovala nejmladší (7) k prostřední (17). Při uspořádání pokojíku jsem zase nevycházela z údivu, co dokáže milé,chytré a pohledné děvče. Nestydím se říct, že je to čuně. Tak nezoufej a věř, že bude hůř....Iva
PS:známý měl metodu - pokud si neuklidíte do ...hodin, vše co najdu házím do popelnice. Dvakrát to udělal, pak už bylo uklizeno, ale to bylo u starších dětí :))I

Katka řekl(a)...

Ivo, díky za uklidnění... (vlasysitrhajícísmajlík) ;-) ;-) :-D
Nám zase mamka dělala letecký den - otevřela okno a věci vyházela ven. Jenže to jsme bydleli v rodinném domě, takže jsme to pak sbírali na zahradě ;-) Na sídlišti bych to asi nepraktikovala... ;-) Konťákem taky vyhrožuju, ale asi bych je tam pak nevyhodila...
K.

Iva řekl(a)...

Katko, potěšit, to já umím.A letecký den jsem zažila u nejstarší na táboře.Byla tehdy po osmé třídě a měly to holky na háku, nějakej úklid.Vedoucí se na.... a vyházel jim z chatky naprosto,ale fakt naprosto vše.I matračky z postelí.Chudák netušil, že rodiče dorazí....Iva

Vlasti Divišová řekl(a)...

Koukám, že je to všude stejný a moc zdravím, Kačko. Nám začala 1.září škola..a mě se zdá, že si konečně jdu dneska na dvanáctku si odpočinout do práce :)