pondělí 2. srpna 2010

Hádanka

Tak copak asi bude tohle...? ;-) ;-)   Jen tedy doufám, že se mi to povede dodělat do finální podoby. 


Rozluštění

Tak je 10 hodin večer pryč a já už to mám vše hotové. Děti ji viděly jen s obličejem bez šatů, ale už poznaly, že je to Kittynka :-) Honza se hned ptal "A ta je moje???" Vypadá to, že ji budu muset udělat taky ještě jednou... Šatičky jsou svlíkací a vzadu mají "hambatý" výstřih, až je Kittynce vidět ocásek... ;-) ;-) :-) :-)  Hlavička a těličko se v návodu háčkují samostatně, ale díky Kukymu jsem se rozhodla, že je uháčkuju taky dohromady. Jak je vidět, tak to jde. 


K.

6 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Tak mě napadá buď bílej Kuky nebo sněhulák a nebo se pak nabízí ta děsně známá bílá čičina s kytičkou? :D Jsem zvědavá :)

Talpinka řekl(a)...

no ty hambatý šatičky mě skoro rajcujou :D
Je fakt roztomilá :D a Honzík se dá na kočičky jo? :D

Katka řekl(a)...

Honza to bere, že je to prostě hračka :-) On i kouká rád na DVD s Kittynou. No ale na tričko mu ji dávat nebudu... ;-) :-)
K.

Iva řekl(a)...

Páráááádní Kittynka - ještě že máme doma už tu plyšovou - tohle by po mě děti určitě chtěly. A to bych asi nevysvětlila že jsem prostě levá maminka.

Katka řekl(a)...

Ivo, no už jsem si říkala,že je to nějaké divné, že zrovna Ty bys mi sem ke Kittyně nenapsala :-) :-) Už maluješ? Já se ještě vrhla na ponožkáče (i když mám tedy zajím jen jednoho zkušebního). Tak jen čekám, až mě to popadne a skočím si do výtvarných potřeb a dotáhnu si domu pedig a začnu plést košíky... :-D :-D :-D
K.

Dadouch řekl(a)...

Tak ta je nádherná a Kukýni také ;) Zatím jsem dělala jen šité, ale háčkovaného chci také zkusit ;)
A moc děkuji za návštěvu na blogu a krásná slova .....