neděle 4. července 2010

Večeře a Kitty

Dneska jsem si řekla, že udělám dětem jinačí večeři. Něco "lepšího". Tak jsem koupila listové těsto a udělala šneky se šunkou a sýrem. Děti vypadaly nadšeně, ale za chvíli Bětka řekla, že už nechce (snědla sotva 1) a Honza se samozřejmě přidal. Toho jsem pak tedy ještě ukecala, že snědl celkem asi 4. 



Tak jsem se ptala Bětky, co tedy chce večeřet a prý polévku. No jo, ale já žádnou nemám... Ale vlastně mám!!!! Díky Terce tu mám instantní polévky, které jsem jí ještě neposlala, takže jsem honem udělala písmenkovou a děti byly spokojené :-) 

Zřejmě, když jsem myla nádobí, tak Jára vyfotil ty naše lumpíky, kteří byli zrovna pár minut hodní :-)


Večer jsem si vytiskla pár obrázků Hello Kitty a namalovala jsem Bětce tričko.


K:

4 komentářů:

Iva řekl(a)...

jáááák čííííííímmmm ????? Prosím o návod. (Pro blbce - pro mě).

Katka řekl(a)...

Jsem si říkala, jestli se chytíš ;-) ;-) :-D
Normálně jsem si obrázek překreslila na pečicí papír trasferovou tužkou. Obrázek jsem pak přežehlila na tričko. Obrázek si schovej, dá se přežehlit až 3x (možná i víckrát). Obrys jsem "vybarvila" černým gelovým perem na textil a pak jsem to šla přes pečicí papír zažehlit. No a pak jsem voskovkami na textil vybarvila kytičku, nos a oblečení. A zase přes pečicí papír zažehlila. Díky tomu, že je to na bílém tričku, tak jsem si ušetřila vybarvování bílou voskovou :-) Jo a až si budeš tisknout nějakou tu Kittynu, tak si ten obrázek zrcadlově otoč, aby pak měla tu kytku (nebo mašli) na levém uchu.
K.

Iva řekl(a)...

Dík. Hmmm a v spešl. obchodě budou vědět co je to transferová tužka? A gelové pero na textil? No snad joooo, zkusím.

Sofísek má lehkou závislost. (I když už tedy netrvá na tom oblékat si pouze Kitty.) ;) No a kdybych ušetřila na zářijové školkové výbavě, taky by to nebylo marný žeee. :)

Anonymní řekl(a)...

miluju ty šneky, mnam.
A Kittyna je luxusni, ackoli ja uz jsem na ni stara :(