čtvrtek 22. července 2010

Vážka

Dneska nám přiletěla na balkon návštěva od nedalekého rybníka. Něco ji strašně zaujalo na dřevěné tyčce, co je u oleandru. Tak jsem si ji šla vyfotit, ale jak jsem udělala pár kroků k ní, tak uletěla. Ale jen tak metr od zábradlí a hned se zase otočila a vrátila se zpět. Fakt nevím, co na té tyčce je, ale asi něco dobrého :-)  Takže jsem se mohla přiblížit opravdu tak, že jsme si koukaly z oka do oka :-) 


Tahle fotka není moc ostrá, ale tam ta vážka vypadá, jak když se směje :-) :-)  Já vím, že je to hloupost, ale fakt tak vypadá :-) :-)


A tady je vidět odraz v okně, že jsem fakt stála hodně blízko 


Pak už to vážku přestalo bavit a odletěla. Ale hned se zase vrátila a sedla si mi na ukazováček, který jsem měla na spoušti, protože jsem měla zaměřeno, kdyby se zase vrátila. Pak se zase zvedla a zase si sedla na prst. Tak jsem to ještě přes okno ukazovala mamce. Ta sice přiběhla se svým foťákem, ale už vážku nestihla. Tak třeba se to povede někdy jindy :-)

K.

3 komentářů:

Talpinka řekl(a)...

Jak se dělá smajlík s pusou dokořán? :-O paráda!

Iva řekl(a)...

Jéééé ta se ti povedla. :)

Petra řekl(a)...

Vážka je super!!!