středa 23. června 2010

Všechno možné

Dnešek jsem měla nějaký rozběhaný... Ráno jsem jela s Honzíkem do Motola, pak jsem ho odvezla domů a šla jsem ještě k dětské dr. Jarek dopoledne připevnil ty police v dětském pokoji.


A pak jsem jela na Karlák, kam se chystám už od minulého týdne. Do obchodu s výtvarnýma potřebama. Chtěla jsem si totiž dokoupit věci na malování na textil, jenže jsem je našla ve 3 různých e-shopech a ani jeden je nemá všechny. A platit troje poštovné se mi tedy opravdu nechtělo. Tak jsem si řekla, že by to v tomto obchodě mohli mít. Nakonec jsem tam sehnala všechno, kromě štrasových kamínků a lepidla na ně. Ale zase tam měli pevnější nit na korálky, tak aspoň něco. 

Cestou domů jsem sešla k Vltavě a prošla si kousek nábřeží. Asi je tam nějaká "výstava" či co to jako má být. Nikde jsem nenašla vysvětlující cedule. Tak třeba někdo z vás to bude vědět.


Tohle je ten můj "úlovek" v obchodě s výtvarnými potřebami :-)  


K.

1 komentářů:

Iva řekl(a)...

Ty živé labutě se ti moc povedly.