pondělí 7. června 2010

Nová okna


Aby se mohla Bětka trošku vyspat, tak jsem s ní šla ven. Sice už jí trošku čouhají nohy z kočárku, ale usnula docela brzy a spala asi hodinu a půl. Akorát, že dneska docela fouká, tak mě pak mamka vystřídala, abych zase neměla problémy s dutinama po tom zákroku. Přeci jenom už mě pak trošku pobolívaly... No a "musela" jsem si zase vyfotit mraky :-) 

1 komentářů:

Tom Veselý řekl(a)...

Taky jsme teď konečně vyměnili okna. Už to bylo potřeba dlouho, ale letos jsme to udělali hlavně kvůli tomu, aby nám tolik tepla neunikalo skrze okna ven. Jsem zvědavý jestli se to nějak na účtech za energie projeví, ale věřím tomu, že ano. Jinak do budoucna bych nejraději přešel i na nějaký jiný druh vytápění, ideální se mi zdají třeba tepelná čerpadla, ale je to bohužel hrozně drahé, no.