středa 28. dubna 2010

Večeře

Honzík má pořád horečky :-(  V noci i přes den. Tak zítra vyrazíme k doktorce. Jsem zvědavá, co z toho bude. V noci se budí, že nemůže dýchat a pobrekává. Má ucpaný nos a kašle. Ach jo... 
Odpoledne jsem skočila na nákup a všimla jsem si, že tam mají zlevněné bylinky. Tak jsem vzala dvě pažitky a petrželku. Koupila jsem tvaroh a k večeři udělala pažitkovou pomazánku (jak je poznat z fotky ;-) ), protože Honzík ji měl vždycky rád a já na ni mám už docela dlouho chuť. No tak Honzík prohlásil, že mu nechutná a Bětka si kousla jen jednou. A to jsem jim na to koupila tmavou veku, aby měli malé chlebíčky. Takže Bětka si pak řekla o suchý rohlík, z kterého snědla jen kousek a jediné, co jí opravdu moc chutnalo, byly ředkvičky. Honzík si řekl o normální chleba a že ho chce jen s Perlou. Tak já nevím... Má cenu přemýšlet nad nějakýma večeřema....??? 


K.

0 komentářů: