pátek 5. března 2010

Ptáčci

Tak jsme si říkali, že když dáme na balkon krmítko pro malé ptáčky, že k nám začnou brzy létat a já se budu mít s dětma na co koukat. Ale první ptáčci přiletěli až tak týden poté. A pak jsme dlouho nikoho neviděli. Až tento týden začali létat častěji. Hlavně sýkorka koňadra na ty kouličky a pak jeden tmavší ptáček na semínka uvnitř krmítka. Hledala jsem na netu, co by to asi mohlo být za ptáčka, ale nenašla jsem. Je celý tmavý a pod křidýlky má žlutá peříčka. Tak třeba někdo budete vědět a napíšete mi.
Fotky jsem vybrala ty nejpovedenější. Fotila jsem zevnitř a venku zrovna začlo sněžit a hodně foukat. Skoro jsme čekali, že ten vítr ptáčka odfoukne. Ale držel se docela dlouho, tak jsem stihla různě nastavovat citlivost, aby se mi alespoň nějaké fotky vydařily. No...možná by to chtělo ještě trochu umýt okno... ;-) ;-) :-)
Třeba dneska ještě někdo přiletí. Chtěla bych si vyfotit i tu sýkorku.


K.

P.S.
Tak jsem ještě teď večer projížděla web a s největší pravděpodobností ten ptáček je Zvonek zelený. A je to samička, protože sameček je víc zbarvený.
K.

0 komentářů: