čtvrtek 14. ledna 2010

Kabátek

Dneska ráno jsem sjela do Tesca Betynce pro nová (a hlavně o něco větší) bodýčka. Zase tedy byla divně číslovaná, ale když jsem je doma porovnávala, tak jsou přeci jenom větší. Tak jsem ráda, že jsem tam nejela zbytečně. No a minule jsem odolala takovému zimnímu kabátku. I když on by se dal nosit i na jaře a pak na podzim. No a dneska jsem podlehla a koupila jsem ho. Jen tedy neměli větší velikost, tak jsem si pořád říkala "doufám, že jí to bude..." a hned jak jsem přijela domů, tak jsem Betce kabátek zkoušela. Je jí dobře!!! A jestli se nebude moc cpát bonbonama, tak jí bude ještě i na podzim ;-) ;-) 
Jen byl trošku boj udělat hezkou fotku, protože Betka nepostojí a pořád se mi chtěla lepit na foťák. No a nakonec začla brečet jak želva, když jsem jí ten kabátek šla sundavat. Ale zase můžu být ráda, že moje děti mají rády nové oblečení. Jsou děti, které nové oblečení nesnášejí a chodily by jen v tom starém, i když už je jim malé.


Katka

3 komentářů:

Ali řekl(a)...

Ta je tak úžasná!!! Fakt jí to děsně sekne.

Míša Myška řekl(a)...

Vojta je ten tip,co novou věc nechce, musím to na něj vyloženě rvát a on u toho řve jak tur.

Peťa řekl(a)...

Moc jí to sluší! Dobrej kup!