středa 29. července 2009

Kofoláčci

Tak jsem ještě dala kofolačce menší oči a už tak moc nevypadá jako ufonka :) :) :)


Ale říkala jsem si, že to stejně pořád není ono a zkusila jsem udělat panáčka s větší hlavičkou. No a už je to opravdu lepší. Jen tedy nevím, jestli když mu přidám oči, vlasy a oblečení už zase nebude vypadat tak nějak "divně".... Možná, že místo očí by byly lepší ty knoflíky a pak už nic nepřidávat... Uvidíme, jak to dopadne ;) ;)


Hezký den, Katka.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jsou hezci, i ten "kluk" ;))
taky jsem jednoho videl koukni:
http://www.youtube.com/watch?v=5lXKN4fAcuw

kofi

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, krásný panenky,koukni na naše :-) papa

Anonymní řekl(a)...

Já nevim,ale mě prostě přijde,že jakmile jsou jako takhle moc propracovaný-obrázek 1,tak už nevypadaj jako kofoláčci ,ale panenky.Já zkoušela svůj,a taky mi to tak připadalo:)