úterý 7. července 2009

Voskovky na textil

Dneska mi přišel balíček od Moniky Brýdové. Objednala jsem si u ní voskovky na textil, gelové pero na textil a transferovou tužku. Když jsem po obědě uložila děti do postýlek, tak jsem se vrhla na "tvoření".

Transferovou tužkou jsem si na pečicí papír obkreslila obrázek:


Pak jsem obrázek "natiskla" na tričko přežehlením:


No a pak jsem se pustila do vybarvování.....


....a pomocí gelové pera jsem obtáhla kontrury.


Nakonec se obrázek přes pečicí papír zažehlí. Šlo to docela rychle. Jen tedy po přežehlení jsou vidět tahy, takže příště si musím dávat pozor, abych vybarvovala jedním směrem (i když jsem se tedy snažila). A přestože na předcházejícím obrázku nejsou moc vidět mezerky ve vybarvení, tak po přežehlení barva trička prosvítá.


No ale zase to byla moje první zkušenost s voskovkami na textil a myslím, že Honzíkovi se tričko bude taky líbit.

Hezký den plný nápadů, Katka

2 komentářů:

Vlasti Divišová řekl(a)...

To je super!!!!

Anonymní řekl(a)...

Moc hezké, právě mám voskovky objednané, tak sonduju jak to vypadá ;-) petra