čtvrtek 26. března 2009

Háčkovaná čepička

A protože mě toho baví víc, tak jsem se v posledních dnech vrhla ještě na háčkování. Na Mimibazaru jsem si našla návod na háčkovanou čepičku a jen jsem při jejím háčkování žasla, že je to tak snadné. Stačí k tomu znát řetízkové oko, dlouhý sloupek a pevné oko. Takže jsem hned uháčkovala čepičku Betynce a jen doufám, že do doby, než si ji bude moct vzít (přeci jenom je tu ještě zima), si čepice oblíbí a nebude je sundavat. Na focení jsem jí musela půjčit ovládačku na TV, aby si ji nesundala :) :)



A tohle jsem uháčkovala pro větší holčičku:


Jen si její maminka musí vybrat, jaký doplněk by se jí na čepičce líbil. Ti motýlci jsou dělaní z těch kytiček.

A aby to Honzíkovi nebylo líto, že Betynka má čepičku a on ne, tak jsem si objednala takovou opravdu moc hezkou strakatou přízi od Vlniky (která už mi včera přišla) a udělám mu ji taky. Dokonce mě napadlo, že by šla (jako doplněk) udělat i lokomotiva. Tak pokud se mi to podaří, tak Vám ji tady samozřejmě ukáži.

Krásný den plný nápadů!!!
Katka

2 komentářů:

Vlasti Divišová řekl(a)...

Ahoj Kačko. Ta je nádherná!!! Jsi ohromně šiková...

Janina64 řekl(a)...

ahoj Katko téda šikulka moc hezká taky bych to chtěla umět, ale já radši šiju ..i když jsem už uháčkovala malou kytičku na čepici a sába byla spokojená..pá