neděle 15. července 2007

News and freebies

Zdravím vás všechny!!! Víc jak týden jsme nebyli doma, takže jsem neměla přístup na net a docela jsem měla absťák :-) Tak jsem alespoň fotila a malovala. Taky jsem udělala pár stromečků z korálků.

Koukala jsem k "našim" děvčatům a zjistila jsem, že mají spoustu freebies (Natalyna - další část Denim Freebie, Kaciia - 3 freebies, Mil a Niiki - 2 freebies a challenge) a dokonce vznikl nový blog Pindruše a Petu, kde najdete taky spoustu krásných věcí a od zítra denní kit. Dneska vám náhledy dávat nebudu, protože je toho opravdu moc. Nezapomeňte děvčatům napsat něco pěkného, pokud si budete od nich stahovat!
A jelikož jsem tu tak dlouho nebyla, tak vám dneska nabídnu 3 balíčky papírů. První jsou opět hnědé papíry, ale mají navíc rohy. A další 2 balíčky jsou zelené papíry. Pokud budete stahovat, zanechte mi prosím komentář.

Hello everybody!!! We weren´t at home more than a week, so I was without an internet.
I looked to "our" girls and I detected, that they have a lot of freebies (Natalyna - next part of Denim Freebie, Kaciia - 3 freebies, Mil and Niiki - 2 freebies and a challenge) and here is a new blog of Pindruse and Petu too, where you can find a lot of beautiful things and from tomorrow a daily download too. If you will download from them, don´t forget to leave them some love!
And because I wasn´t here so long time, I give you today 3 packets of papers. If you will download them, leave me a comment, please.

Tady jsou bližší náhledy na papíry:
Here are nearer previews of the papers:


A tady jsou freebies:
And here are freebies:





9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

What beautiful colors and patterns you chose! Thanks for sharing.

Anonymní řekl(a)...

Thank you so much for all these rich looking papers!

Anonymní řekl(a)...

Thank you for these beautiful papers.

Anonymní řekl(a)...

Thank you for sharing these gorgeous papers!

Lizzerd řekl(a)...

thank you for the pretty papers!

Anonymní řekl(a)...

Thank you for all the fabulous papers.

Evelyn řekl(a)...

Oh! These are SO NICE!!!! TY for sharing :)

PSharp řekl(a)...

Thank you for the wonderful papers.

Anonymní řekl(a)...

Dekuju moc!! My czech isn´t really good, I tried to learn it few years ago, but I wasn´t successfull :-( These papers are beautiful!