úterý 26. června 2007

Violet

Koukám, že mi nikdo neodpověděl na otázku :-( Tak nic...

Dneska mám pro vás pár fialových papírů. Pokud se vám líbí, tak mi, prosím, napište sem na blog.

I see, that no one answered my question :-(
Today I have for you some violet papers. If you like them, please leave me a comment here in blog.

Tady je náhled na jeden z nich:
Here is a preview of one of them:A tady je náhled na celé freebie:
And here is a preview of whole freebie:


A ještě jsem chtěla připsat, že Kaciia má taky freebie:
Kaciia has a freebie too:

3 komentářů:

Windfinder řekl(a)...

Ten s napisem Violet je hodne zajimavy, ten v predchozim prispevku se mi nelibi ani barevne ani textura.

Katka řekl(a)...

Windfinder, děkuji Ti za odpověď. Výběr barev opravdu nebyl moc šťastný... moje chyba. U textury jsem chtěla vyzkoušet nové stopy. Jsem ráda za Tvůj názor.
Hezký den, Katka

Evelyn řekl(a)...

This is just Lovely! TY for sharing :)