sobota 2. června 2007

Simple Flowers

Tak už jsem zase tu. Sice jsem tu byla už včera a i jsem něco vložila, ale vypadalo to jaksi nehezky, tak jsem to zase vymazala. Nejsem žádný profík, takže tady uvidíte jen samý jednoduchý věci. Snad se časem nějak vypracuju. Pokud se tedy nevrhnu třeba na pletení z pedigu nebo jinou kreativní činnost (ještě je tolik věcí, které jsem nevyzkoušela). Takže když už jsme u těch jednoduchých věcí, tak vám sem postupně dám nějaké obyčejné kytičky. Malované jsou ručně a naskenované, vybarvené počítačem. Tak tady je balíček těch prvních:

I am here again. I have already been here yesterday and put something here, but it doesn´t look nice and I erased it. I am a beginner, so you can see here only some simple things. Maybe it will be better later ;-) So, if I talk about simple things, I have some simple flowers for you. Here is the first pack of them:

download expired

0 komentářů: