sobota 23. června 2007

New blog and Freebies

Dneska vám opět dávám odkaz na nový blog. Vytvořila ho Kaciia a dokonce vám nabízí i freebie.
Today I give you the link for a new blog again. It was made by Kaciia and she has a freebie for you.



Já jsem dneska udělala nějaké papíry v hnědých odstínech. Mně se docela líbí, tak doufám, že se budou líbit i vám. Tady je náhled na jeden z nich.
I made today some papers in brown tones. I quite like them, so I hope you will like them too. Here is a preview of one of them.

A tady je náhled na celé freebie.
And here is a preview of whole freebie.

Pokud se vám papíry líbí, napište mi, prosím, sem na blog.
If you like my papers, leave a comment here in blog.

10 komentářů:

dypecek řekl(a)...

kači super papíry- moc se mi líbí - díky!!!

Anonymní řekl(a)...

thank you so much i love these

Lizzerd řekl(a)...

love the deep rich colours. thanks for sharing your talent!

kaciia řekl(a)...

Kačko díky za odkaz!!! Moc mě to potěšilo :o))) ... papíry jsou super!

Lucie řekl(a)...

Ahoj Katko, koukam, ze taky tvoris! Moc krasny papiry, ja mam tyhle zemity barvy strasne rada!

Anonymní řekl(a)...

Thanks. The brown tones are such beautiful colors and will coordinate well with many patterns. Thanks for sharing.

Anonymní řekl(a)...

Thank you fo much for sharing these beautiful papers!

Vlasti Divišová řekl(a)...

Kačko, ty papíry jsou krásný, díky...:-)

Natalyna řekl(a)...

Great papers Katy! Love the warm colors and the rich look! Thanks fo sharing!

Katy, jsou krasne!Dik!

Anonymní řekl(a)...

I really like these - my favorite colors. Sorry I only know English. Thank you for the papers!