úterý 26. června 2007

Dotaz

Mám na vás otázku: Líbí se vám tyto papíry? Barvy můžu změnit, jde hlavně o tu texturu? Jsou dobrý nebo je mám vyházet? Napište mi, prosím.

Question
I have a question: Do you like these papers? I can change the colours, but what about the texture? Are these papers good or it will be better to throw them to trash? Write me, please.

3 komentářů:

kaciia řekl(a)...

Katko barvy opravdu nejsou moc hezký,ale textura je fajn! Jen bych¨to udělala trochu pastelový a možná grungy :))) Ale na mě nehleď,já mám grungy všechno:))
Určitě si s tím ale pohraj,myslím že to dopadne dobře!

Katka řekl(a)...

Kaciio, díky i za Tvůj názor. Tak až bude zase někdy večer čas, tak zkusím něco vymyslet, jak tu texturu upravit.
K.

Dorys Creations řekl(a)...

I like the colors and the textures. You have beautiful papers. I have the time to look all of them. Wonderful work. TFS