čtvrtek 21. června 2007

Doodle Frames

Tak jsem se dneska pokusila "vyrobit" nějaké rámečky.
Today I tried to make some frames.

Já vím, že tady mám jen takové obyčejné věci, ale třeba se najde někdo, komu se líbí. Rámečky jsou ve dvojí velikosti - 1800 x 2400 px nebo 1200 x 1600 px, takže si stáhněte tu, která se vám bude hodit víc. Stíny nejsou součástí. Každý má rád jinačí odstín, takže jsem tam nechtěla žádné dávat na pevno.
I know, that my work may be simple, but hopefully some of you out there will still enjoy it as much as I do. The frames have 2 sizes - 1800 x 2400 px or 1200 x 1600 px, so you can choose the one, which you prefer more. The shadows aren´t in freebie.

Tady je náhled na celé freebie. Pokud se vám rámečky líbí, tak mi to, prosím, napište sem na blog do komentářů.
Here is the preview of whole freebie. If you like my frames, please leave me a comment here in blog.


A i jsem sama udělala LO.
Here is my LO.

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Thank you for sharing the pretty frames!

Anonymní řekl(a)...

Thank you so much for offering us these very nice frames - I really like the colors and the flowery doodles!

Natalyna řekl(a)...

Great frames Katy! Love them!THanks for sharing!

Anonymní řekl(a)...

Lovely frames. Thank you!! -jsj