neděle 17. června 2007

Clematis

Kvete nám na balkoně Clematis neboli plamének (i když my mu tedy říkáme plamínek).


We have Clematis on the balcony.

Tak jsem si říkala, že vypadá jednoduše, že bych si mohla zkusit květ namalovat a v počítači jsem ho pak obarvila.

It crossed my mind that the bloom looks simply and that I could try to draw it. Than I coloured it in PC.


Pak mě napadlo, že bych mohla udělat nové freebie a jelikož je více barevných odstínů Clematisu, tak jsem se šla podívat na internet, abych použila odpovídající barvy. Docela jsem byla překvapená, že existuje dokonce i červený. Kdybyste někdo věděl, kde ho sehnat (nejlépe Středočeský kraj), tak mi dejte vědět. Ale také jsem zjistila (o botaniku a zahradnictví se nijak blíže nezajímám, protože jinak bych to věděla), že Clematis má nejen květy ze 4 okvětních lístků, ale také ze 6 nebo 8. Tak snad nevadí, že ty moje jsou jen se 4 okvětními lístky.

And than it crossed my mind that I can do new freebie. I found in internet more colour tones of the bloom of Clematis. I was really surprised, that I found red Clematis! But I also found, that Clematis has a bloom from 6 or 8 folioles (I´m not sure, if I use the right word...) too, not only from 4. I hope, you will like my smaller blooms too.

Pokud se vám moje nové freebie líbí, napište mi prosím komentář.

If you like my new freebie, write me a comment, please.

2 komentářů:

Rita Mell řekl(a)...

I like it!
Simple and elegant.
Hugs,
Rita Mell

Anonymní řekl(a)...

These are so creative! Seeing the Clematis inspiration made me appreciate the design even more. One of my Grandmother's favorite flowers was the clematis. Thanks for sharing your cleaver design.